Kopalnico ima....in mozaik

Doma imamo dve kopalnici, ena stara 40 let in druga mlajša, približno 20 let.
Starejša trenutno počiva in počasi jo pripravljamo na renoviranje, lahko bi rekla face lifting, kajti  močno je že načeta.
Seveda je obnova kopalnice zame izziv in projekt, ki ga ne bom kar tako izpustila iz rok.
Tlorisno ureditev in 3d izris in vizuale sem že izdelala, naredila ožji izbor sanitarne keramike, čaka me še keramika, kateri bom dodala, vsaj sedaj tako mislim, nekaj mozaika.

Tako sem se vpisala na tečaj mozaika pod mentorstvom mojstra mozaika Aljaža Vidrajz-a.
Zadeva me je presenetila in seveda navdušila. Izkušnje s kamnom sem imela prej le teoretične. Bila sem somentorica na ALUO pri seminarju prof. Saša Maechtiga, kjer so se študentje udeležili natečaja Pietra, ki ga je organiziral Instituto Europeo di Design in provinca Trento z pripadajočo industrijo kamna iz Italije.

V preksi me je material presenetil, predvsem pa sam princip izdelave mozaika. Vsak košček marmorja, ki sestavlja mozaik je premišljeno položen na mesto, ki ga zaseda. Linije, ki jih rišejo koščki marmorja so kot energije, ki se pretakajo in prepletajo. To so besede mojega mentorja in z njimi se popolnoma strinjam.
Koščki marmorja so mrtva materija, ki z oblikovanjem mozaika zaživi in oddaja posebno energijo.

Spodaj si lahko ogledate moje začetke.

Rimski vozel je motiv mojega prvega mozaika v direktni rimski tehniki.
Velikost je 13 x 13cm.


Nastajanje drugega mozaika






Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana! Bom dodala dokončane mozaike. Ko bo kopalnica prenovljena, trenutno izbiram keramiko, bom pa tudi to pokazala. Sicer pa vabljena k nam na obisk!

      Delete
  2. Barbara, me veseli da ti je mozaik tako prirasel k srcu.
    Vabljena še na nadaljevanje tečajev, z veseljem ti pokažem še ostale tehnike. Nadaljevanje ''rovescio su carta'' in potem aplikacija ... moderne tehnike.
    LP In se vidimo

    ReplyDelete

Post a Comment